کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756774777 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318384 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

طرح گوگل برای اینترنت ارزان‌ و جهانی

شرکت‌های بزرگی همچون گوگل، فیس‌بوک و مایکروسافت و همچنین آژانس‌های دولتی کشور‌های آمریکا و انگلستان به تازگی عضو اتحادیه‌ای با نام اختصاری A4AI شده‌اند تا امکان دسترسی به اینترنت را برای میلیاردها نفر در سراسر جهان فراهم کنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از موبنا، گزارش‌ها حاکی است، شرکت گوگل، دولت ایالات متحده آمریکا و انگلستان و بیش از 10 شرکت بزرگ جهان توافق‌نامه‌ای را به امضاء رسانده‌اند که بر اساس آن تمامی اعضای این اتحادیه موظفند در تامین اینترنت ارزان‌قیمت در سراسر جهان تلاش و همکاری کنند.
بر اساس این گزارش، گوگل به همراه آژانس توسعه بین‌المللی دولت آمریکا، وزارت توسعه بین‌المللی دولت انگلستان و موسسه خیریه Omidyar چهار موسس اصلی این اتحادیه محسوب می‌شوند و اعضای دیگر اتحادیه مذکور متشکل از فیس‌بوک، مایکروسافت، یاهو، اینتل، سیسکو، آلکاتل، اریکسون، شرکت آفریقایی MainOne و اپراتور مخابراتی Digicel در حوزه کارائیب است.
هدف اصلی این گروه، بهبود زیرساخت شبکه‌های اینترنت کابلی و بی‌سیم در سراسر دنیا خواهد بود.
بنابر گزارش اتحادیه ارتباطات بین‌الملل سازمان ملل، هزینه اتصال به اینترنت در کشورهای در حال توسعه حدود 6 برابر حد مجاز است. بنابراین کاربرانی که در این‌ کشورها زندگی می‌کنند، برای اتصال به اینترنت، به طور میانگین مجبور به پرداخت 30 درصد کل حقوق ماهیانه خود هستند، بر این اساس اتحادیه A4AI قصد دارد، این میزان را به کمتر از پنج درصد برساند.
این اتحادیه قصد دارد تا پیش از پایان سال 2015 میلادی، حداقل با 10 کشور از نزدیک تعامل کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17199 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/07/17 تعداد مشاهده: 1828
سافت گذر
نظرات بینندگان

خنثی 1392/07/17 13:57
البته مطمئن باشید با بی فکری و عقب افتادگی مسئولین به هیچ عنوان اجازه نمی دهند که این شرایط در ایران اجرا شود.
زیرا با جهل مطلق خود می خواهند به دنیا ثابت کنند که بهترین هستند.
parham 1392/07/17 12:09
دستشون درد نکنه واقعا خادمان مردم این شرکت های بزرگ هستند اگه اینها دست به کار نشن بعد از سیصد سال دیگه هم نمیتونیم کاری برای پیشرفت تو حوزه فناوری انجام بدیم.